دی کنترل

گروه مهندسی دی کنترل با هدف ایجاد یک بستر نو در عرصه اتوماسیون صنعتی برای ارائه تمامی راهکارهای این حوزه از یک سورس مشخص تشکیل گردید.

دی کنترل دارای سابقه ای حدود دو دهه در زمینه کنترل و اتوماسیون صنعتی در صنایع خودرو، نساجی، چاپ و بسته بندی، لبنیات و مواد غذایی، صنعت داروسازی، صنایع شیمیایی، سیم و کابل، لوله و پروفیل، صنایع ریلی و خدمات مرتبط با صنایع هوایی کشور بوده و در این راستا از مهندسان مجرب، با دانش و متعهد بهره می برد.

هدف

هدف نخست دی کنترل ارائه خدمات گوناگون و نوین اتوماسیون صنعتی در قالب یک مجموعه یکپارچه است.

شاید کمتر شرکت و یا صنعتی را بتوان یافت که در راستای تولید و تحقیق خود فقط یک روال و راهکار از اتوماسیون صنعتی را بکار گرفته باشد.

از ما مشاوره بخواهید، ما با شما پیشرفت میکنیم.

تضمین واقعی خدمات ارائه شده و پشتیبانی از پروژه های انجام شده ، مهمترین عامل رضایت مشتریان و رمز ماندگاری ما

در صنعت کشور و در عرصه کنترل و اتوماسیون صنعتی است.


ما نیازهای شما را با دقت تجزیه و تحلیل میکنیم

مهمترین عوامل در موفقیت یک پروژه تحلیل درست نیاز کارفرما، تفسیر صحیح خواسته های سفارش شده بر اساس منطق مشخص و توانایی در درک چشم انداز آینده پروژه است. آنالیز درست نیاز یک پروژه در درجه اول به دلیل کمک به طراحی و مهندسی بهتر و در نتیجه جلوگیری از بروز خطا و کاهش حجم کار، کاملا به نفع ما خواهد بود.

اطلاعات بیشتر

ما بهترین راه حل را ارائه می دهیم

آشنایی مهندسان ما به ادوات و تجهیزات نوین صنعتی از سنسورهای صنعتی گرفته تا کنترلرهای حرفه ای وتسلط به اصول و تئوری کنترل صنعتی و انتقال اطلاعات، اساس ارائه بهترین و مناسب ترین راهکارها و راه حل ها در راستای هدف کارفرما است.

اطلاعات بیشتر